سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتگوی شیعه و سنی

فرار عمر از جنگ ها مانند بزکوهی به اعتراف خودش+سند

آقای هاشمی کارشناس شبکه وهابی کلمه،در صفحه خود در مورد جناب عمربن الخطاب چنین نوشته بود: ...برای نصف روز کار کردن این چنین ناراحت شدی ولی بدان حضرت عمر با آن همه مجاهدتها و تلاشها و رشادتها و ...باید بگویم که الاحق و الإنصاف هاشمی در جک گفتن تخصص فراوانی دارد!جناب هاشمی ، کدام رشادتها کدام دلاوری های عمر؟! خب یک سندی هم ذکر می کردی.اما ما گشتیم چیز دیگه ایی از کتب شما پیدا کردیم.

أخرج ابن جریر عن کلیب قال خطب عمر یوم الجمعة فقرأ آل عمران وکان یعجبه إذا خطب ان یقرأها فلما انتهى إلى قوله ان الذین تولوا منکم یوم التقى الجمعان قال لما کان یوم أحد هزمناهم ففررت حتىکلها. صعدت الجبل فلقد رأیتنی أنزو کأننی أروى والناس یقولون قتل محمد... عمر در روز جمعه سخنرانی کرد و سوره ( آل عمران ) را خواند ، عمر زمانی که سخنرانی می کرد و آیات را می خواند تعجب می کرد ، پس زمانیکه به این قسمت از آیه رسید ( ان الذین تولو منکم یوم التقی الجمعان ) گفت : ما در روز جنگ احد در میدان جنگ بودیم و آنجا شلوغ بود ، پس من فرار کردم تا به بالای کوه رسیدم ، پس دیدم که مانند بز کوهی از کوه بالا می روم ، و مردم می گویند : محمد کشته شده است. کتاب الدرالمنثور ج4 ص 81 تفسیر آل عمران

برای دیدن عکس در اندازه واقعی،بر روی آن کلیک کنید


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:52 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

شک عمر به نبوت محمدص+سند

در کتب اهل سنت از زبان جناب عمر چنین آمده است:والله ما شککت منذ اسلمت  الا یومئذ... به خدا قسم هیچ روزی مثل امروز صلح حدیبیه،(در نبوت محمد) شک نکرده بودم.المصنف عبدالرزاق ج5 ص 339- منشورات المجلس العلمی.صحیح ابن حبان ج 11 ص224- موسسه الرساله.المعجم الکبیر ج 20 ص 14- مکتبه ابن تیمیه.الدر المنثور ج6 ص77- دارالمعرفه.تاریخ مدینه دمشق ج 57 ص 229- دارالفکر

اهل سنت بفرمایید پاسخ بدید،این شخصی که تا این حد ایمان ضعیفی داشته که با هر بگو مگویی،به نبوت حضرت محمد ص شک می کرده،چرا اینقدر او را مقدس می دانید؟


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:50 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

دختر خلیفه جناب ابوبکر،صیغه می داده!

حدثنا یونس قال : حدثنا أبو داود قال : حدثنا شعبة عن مسلم القرشی قال : دخلنا على أسماء بنت أبی بکر فسألناها عن متعة النساء فقالت : فعلناها على عهد رسول الله.راوی گوید:بر اسما دختر ابوبکر داخل شدیم و از متعه زنان(صیغه)سوال کردیم.اسما گفت:ما در زمان پیغمبرص،این کار را انجام می دادیم(صیغه می دادم)مسند ابی داوود طیالسی ج3ص208.سند هم در پاورقی نوشته اند:صحیح هست

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید

مخالفین شیعه،صیغه را زنا می دانند،حال آیا قبول می کنند که دختر ابوبکر زنا می داده؟


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:31 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

همجنس بازی عمر+سند

قال: أخبرنا إسحاق بن یوسف الأزرق و محمد بن عبد الله الأنصاری و هوذة بن خلیفة قالوا: أخبرنا ابن عون عن محمد بن سیرین قال: قال عمر بن الخطاب: ما بقی فی شیء من أمر الجاهلیة إلا أنی لست أبالی إلى أی الناس نکحت و أیهم أنکحت.یعنی: عمر میگوید:از احوال وامور جاهلیت چیزی در من باقی نمانده الا اینکه هنوز برای من فرق نمی کند که کسی با من لواط کند یا من با کسی لواط کنم طبقات الکبری ج3ص269 

برای دیدن عکس در اندازه واقعی،بر روی آن کلیک کنید



[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:29 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

نهی عمر از متعه زنان(صیغه)+سند

در کتاب مسند احمد آمده:حدثنا عبد الله حدثنی أبی ثنا عبد الرزاق أنا ابن جریج أخبرنی عطاء انه سمع جابر بن عبد الله وذکروا العزل فقال کنا نصنعه على عهد رسول الله صلى الله علیه وسلم حدثنا عبد الله حدثنی أبی ثنا عبد الرزاق أنا ابن جریج قال عطاء حین قدم جابر بن عبد الله معتمرا فجئناه فی منزله فسأله القوم عن أشیاء ثم ذکروا له المتعة فقال نعم استمتعنا على عهد رسول الله صلى الله علیه وسلم وأبى بکر وعمر حتى إذا کان فی آخر خلافة عمر رضی الله عنه..عطا میگوید: وقتی جابر بن عبدالله از عمره برگشت. در منزلش نزد او رفتیم. مردم از برخی چیزها از او پرسیدند تا به متعه (صیغه) رسیدند. گفت: بله ما در زمان رسولخدا صلّی الله علیه و آله و سلم صیغه میکردیم، و همین طور در زمان ابوبکر و عمر. تا اینکه آخر خلافت عمر رسید [و او آنرا نهی کرد.] در پاورقی: اسناد این حدیث صحیح است.مسند احمد حنبل جلد 12 صفحه 67 حدیث 15013

برای دیدن عکس در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:28 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

السابقون الاولون مرتد +سند

 أن أم حبیبة رملة بنت أبی سفیان بن حرب الامویة أم المؤمنین أسلمت مع زوجها عبید الله بن جحش الاسدی قدیما، فهاجر بها زوجها، فانملس بها إلى أرض الحبشة، فولدت له حبیبة ربیبة النبی صلى الله علیه وسلم.ثم إنه أدرکه الشقاء فأعجبه دین النصرانیة فتنصر، فلم ینشب أن مات بالحبشة...اما ام حبیبه رمله بنت ابی سفیان بن حرب الامویه ام المومنین و همسرش عبیدالله بن جحش الاسدی که در اوائل اسلام آوردند و او همراه با همسرش به سرزمین حبشه هجرت کردند و در آنجا حبیبه ربیبه رسولخدا صلی الله و علیه و آله را بدنیا آورد. و در آنجا عبیدالله از دین نصرانی متعجب گشت و نصرانی شد و به همان حال در حبشه از دنیا رفت.ذهبی سیر اعلام النبلا ج 1 ص 441

برای دیدن عکس،در اندازه واقعی،کلیک کنید

ای علمای اهل سنت،آیا باز هم میتوانید ادعا کنید که خداوند از همه کسانی که در روز اول اسلام آوردند،یا همان السابقون و الاولون برای همیشه راضی است،حتی اگر مرتد شوند؟


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:27 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

امانت داری بخاری را مشاهده کنید.

احید بن أبى جعفر والى بخارى یقول قال محمد بن إسماعیل یوما رب حدیث سمعته بالبصرة کتبته بالشام ورب حدیث سمعته بالشام کتبته بمصر قال فقلت له یا أبا عبد الله بکماله قال فسکت احیدمی گوید: بخاری یک روز گفت:چه بسا حدیثی را در بصره شنیدم و در شام آن را نوشتم و چه بسا حدیثی را در شام شنیدم و در مصر آن را نوشتم. راوی (أحید) می گوید از او پرسیدم: {با این وصف} آیا أحادیث را تمام و کمال نوشتی؟در اینجا بخاری سکوت کرد و جواب نداد!!! تاریخ بغداد ج2ص329


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:26 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

زنا کنید و سپس آن زن را بکشید، با تضمین ابوحنیفه از عذاب خداوند در امانید!!

ابوحنیفه نعمان بن ثابت، فتواهاى شرم‌آور زیادى در طول عمرش داده است؛ اما این یکى به نظر من بسیار زشت‌تر و عجیب‌تر از دیگر فتواهاى او است؛ به طورى که تعجب بزرگان اهل سنت را نیز برانگیخته است،فتوای او این است:وَرُوِیَ عن أبی حَنِیفَةَ أَنَّ حَدَّ الزِّنَى یَسْقُطُ إذَا قَتَلَهَا..از ابوحنیفه نقل شده است اگر بعد از زنا کردن، آن زن را بکشد، حد ساقط مى‌شود!! إبن حزم الظاهری، ابومحمد علی بن أحمد بن سعید (متوفای456هـ)، المحلی، ج11، ص 252،

برای دین عکس در انداره واقعی،بر روی آن کلیک کنید

 



[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:25 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

زنا کنید و سپس آن زن را بکشید، با تضمین ابوحنیفه از عذاب خداوند در امانید!!

ابوحنیفه نعمان بن ثابت، فتواهاى شرم‌آور زیادى در طول عمرش داده است؛ اما این یکى به نظر من بسیار زشت‌تر و عجیب‌تر از دیگر فتواهاى او است؛ به طورى که تعجب بزرگان اهل سنت را نیز برانگیخته است،فتوای او این است:وَرُوِیَ عن أبی حَنِیفَةَ أَنَّ حَدَّ الزِّنَى یَسْقُطُ إذَا قَتَلَهَا..از ابوحنیفه نقل شده است اگر بعد از زنا کردن، آن زن را بکشد، حد ساقط مى‌شود!! إبن حزم الظاهری، ابومحمد علی بن أحمد بن سعید (متوفای456هـ)، المحلی، ج11، ص 252،

برای دین عکس در انداره واقعی،بر روی آن کلیک کنید

 



[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:25 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]

ابوحنیفه و پرستش کفش+سند

علامه ابویوسف فسوى با سند صحیح در کتاب المعرفة والتاریخ می‌نویسد:حدثنی علی بن عثمان بن نفیل حدثنا أبو مسهر حدثنا یحیى بن حمزة وسعید یسمع أن أبا حنیفة قال لو أن رجلا عبد هذه النعل یتقرب بها إلى الله لم أر بذلک بأسا فقال سعید هذا الکفر صراحا.یحیی بن حمزه و سعید از ابوحنیفه شنیدند که میگفت: اگر مردى این کفش را به منظور نزدیک شدن به خداوند بپرستد، من اشکالى در آن نمى ‌بینم؛ پس سعید گفت: این کفر آشکارى است.المعرفة والتاریخ الفسوی، ج 2، ص 784، ناشر : مکتبة الدار بالمدینة المنورة..سند روایت از تقریب ابن حجر عسقلانی:علی بن عثمان بن نفیل: لا بأس به (هیچ مشکلی ندارد)أبو مسهر: ثقة فاضل

برای دیدن عکس دراندازه واقعی،بر روی آن کلیک کنید


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 3:24 عصر ] [ مسلم ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 218466